پيام كوتاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 81
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 81
بازدید سال : 1672
بازدید کلی : 206782
پيام كوتاه

¤ حماقت دشمنان اسلام از اينجا مشخص مي شود كه در ايامي كه كانديداهاي رياست جمهوري مصر رقابت دارند، مي آيند و حكم رئيس جمهور سابق را با تخفيف به حبس ابد اعلام مي كنند و همين مسئله باعث وحدت تمام مسلمانان و آزاديخواهان مصر مي شود. اين نمونه اي از اين مسئله است كه بايد خداوند را شكر كرد كه دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.


¤ كسانيكه در روز روشن و جلوي چشم مردم احمد شفيق را به عنوان نفر دوم انتخابات تحويل مردم مي دهند دارند زمينه چيني مي كنند كه آنچه در دهه 90 ميلادي در الجزاير بر سر جبهه نجات آمد بر سر انقلابيون مصر بياورند. در اين 15 ماه دشمن در مصر انبار مهمات خود را مجهز كرده و شايد جنگ داخلي در فكرشان باشد. آنها با اعلام پيروزي احمد شفيق در مرحله دوم قصد دارند قضيه را به اين سمت سوق دهند و ضرري به اسرائيل نرسد اما ان شاءالله برعكس آن خواهدشد.


¤ مسئولان كشور نبايد به جاسوسان موساد و سيا كه تحت عناوين نمايندگان آژانس بين المللي هسته اي كه مي خواهند از مراكز هسته اي بازديد كنند اجازه بازديد بدهند. آنها خيلي صادق نيستند و بايد جانب احتياط را رعايت كرد.



¤ وجود بيداري اسلامي در كشورهاي مصر، تونس، يمن، بحرين و عربستان، نشان از صدور انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام خميني(ره) و استمرار هدايت هاي رهبرمعظم انقلاب اسلامي دارد.



¤ اين روزها شاهديم در گوشه و كنار جهان اسلام به يك رويه مخرب يعني دعواي شيعه و سني دامن زده مي شود. قطعا دستگاه جاسوسي انگليس و موساد با كمك كشورهاي مزدور خود در اين قضيه دست دارند. اين مسئله ردپاي دعواي شيعه و سني را كه در ذهن آنها وجود دارد، عيان مي كند و نشان مي دهد صهيونيست ها كه امروز دريچه حياتشان از سمت مصر بسته شده از راه فتنه گري مي خواهند سوريه را در هم بشكنند. ولي جمهوري اسلامي به عنوان ام القري اسلام بايد كشورهاي منطقه و مسلمانان را به وحدت بيشتر دعوت كند و هدفمندانه در اين مسير حركت كنيم.

 



¤ خوشبختانه امسال در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام با نصب سقف مانع تابش مستقيم آفتاب به زائران شدند، از مسئولان كمال تشكر را داريم.


¤ از وزير آموزش و پرورش مي خواهيم بيمه طلايي بازنشستگان را دوباره به جريان اندازند تا بتوانيم از مزاياي اين بيمه استفاده كنيم. اين در حالي است كه حق بيمه از حقوق ما كم مي شود.



¤ چرا سازمان تامين اجتماعي كارگران ساختماني را بيمه نمي كند، يك سال است منتظر چنين اقدام شايسته اي هستيم.

 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 129
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود